Shoplog!

De afgelopen dagen heb ik een aantal nieuwe items geshopt die ik graag met jullie wilde delen! Als ik s’ochtends voor mijn kast staat weet ik nooit wat ik aan moet. Daarom heb ik een paar leuke items gescoord. Ik ben van plan om in de zomer er nog heel wat items hieraan aan toe te voegen dus laat vooral even achter of jullie mijn shoplogs een YAY of een NAY vinden!

Hard bitten and the others

Deze blouse van OH HELL IT’S MONDAY, heb ik gekocht bij Hard bitten and the others. Een geweldige winkel als je het mij vraagt. Deze blouse vind ik perfect voor de zomer en extra leuk door de kanten details. Hij was 40 euro.

Deze omslagdoek heb ik gekocht bij de Primark en hij was 14 euro. Ik hou echt van omslagdoeken. Perfect voor als het wat frisser wordt of gewoon lekker voor op de bank.

 

Dit shirtje heb ik gekocht bij de Open 32. Hij is van het merk Madness en het stofje voelt heerlijk. In het echt ziet hij er wel mooier uit dan op de foto. Het shirtje heeft driekwart mouwen wat ik er altijd net wat leuker uit vindt zien! Hij was ook nog eens in de sale en hij is afgeprijsd naar 30 euro.

 Dit jasje vind ik echt geweldig. Ik hou ook erg van panterprint en dit jasje heeft ook een dunne stof. Hierdoor is het erg draagbaar in de zomer. Ik heb het jasje bij de Object gekocht voor 40 euro.
Welk item vinden jullie het leukste? En wat hebben jullie voor het laatst gekocht?

4 gedachten over “Shoplog!

Geef een reactie

