10 X minimalistische sieraden!

De laatste tijd ben ik weer gek van sieraden! Ik hou nog wel van de minimalistische stijl en in die stijl heb ik een aantal foto’s bij elkaar gezocht waaruit ik altijd inspiratie haal als ik weer eens wat sieraden koop. Een leuke winkel is Anna+Nina in Amsterdam. Ook kan ik bij de Moonloft in Zwolle altijd slagen! Voor de rest zijn er ook erg veel leuke sieraden bij de H&M en Primark! Alle foto’s hieronder zijn te vinden op mijn Pinterest

   

  

  

  

  

  

  

  

  

 Welke is jullie favoriet?

Geef een reactie

