25 questions tag

Vandaag heb ik een tag voor jullie! Ik kwam deze tegen op de blog van Jiami en ik vond hem erg leuk en random!

1.Heb je huisdieren?

Ja! Ik heb een klein hondje. Nu al zo’n drie jaar!

 

2. Noem drie dingen die het dichts bij je zijn

Mijn laptop, m’n telefoon en mijn huiswerk.. helaas.

3. Hoe is het weer nu?

Regen regen regen… Het is ook super koud. Niet echt top weer dus.

4. Rij je? en zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?

Nee en nee.

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?

07.00!

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Vanochtend!

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Diary of a wimpy kid! Op de basisschool las ik die boeken altijd en ik was ook wel benieuwd naar de film. Hij was uiteindelijk super grappig!

8. Wat staat er in je laatste sms’je?

Of mijn vriend winegums mee wilt nemen omdat ik honger heb. Ik had gestuurd: I’m a hungry kip. Helaas niet gelukt. hahaha

9. Wat is je ringtone?

De standaard iPhone ringtone.

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?

Ja! België, Frankrijk en Duitsland!


11. Hou je van sushi?

Nee!

12. Waar doe je boodschappen?

Uhm dat verschilt tussen Jumbo, Albert Heijn, Poiesz en Lidl.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?

Nee!

14. Hoeveel broers en zussen heb je?

Ik heb 1 zusje!

 15. Heb je een computer of laptop?

Ja ik heb een Acer laptop!

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?

17! Wow dat klinkt al zo oud.

17. Draag je een bril of lenzen?

Nope!

18. Verf je je haar?

Ik heb wel eens mijn haar geverfd in het rood en bruin, maar nu verf ik het niet meer!

19. Wat ben je van plan om vandaag te doen?

Het is half zes en ik ga zometeen koken en vanavond nog wat leren.

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Uhm. Dat weet ik niet meer precies, ik denk ongeveer twee weken geleden.

21. Wat is je favoriete pizza beleg?

Kaas kaas kaas. Heel veel kaas. Ik neem altijd pizza’s met alleen maar kaas.

22.Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?

Hamburger! Ik heb nog nooit een cheeseburger gegeten zelfs.

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?

Ja wel eens met een feestje, maar niet zomaar omdat ik daar zin in heb. Ik hou zo veel van slapen.

24. Wat is de kleur van je ogen?

Blauw!

 

25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en cola?

Ik heb het nog nooit geprobeerd.

Wat is julie favoriete vraag? En wat is jullie antwoord daarop?

Geef een reactie

