Swimwear trends 2016

Het wordt al steeds lekkerder weer en ik krijg daardoor steeds meer zin ik de zomer. En bij de zomer hoort swimwear! Vandaag heb ik de swimwear trends op een rijtje voor jullie gezet!

Als eerste de haltertop. Dit is een bikini met een hoge sluiting aan de bovenkant, ik vind deze persoonlijk super mooi staan!

Vorig jaar zag je deze trend ook al, maar dit jaar is het helemaal hip! De gehaakte bikini. Bij dit voorbeeld zie je hem gecombineerd met de haltertop maar dit hoeft niet perse!

Hier zie je de bikini met cut-out gedeelten, ook is deze bikini zwart wat ook een trend is deze zomer.

Bloemetjes! Dit patroontje is altijd al in. Het is gewoon altijd goed, lekker vrouwelijk en speels. Super leuk!

De bikini met driehoekige top. Iedereen kent deze al en is misschien niet heel erg bijzonder, maar wel lekker minimalistisch stijlvol! Ik hou erg van deze soort bikini!

Dit jaar zul je ook veel oranje zien. Misschien niet een kleur die je als eerste pakt in de winkel, maar het laat wel je bruine tint goed naar voren komen! Deze kleur is ook weer eens wat anders dan normaal wat het juist leuk maakt!

Nog een kleur-trend. Turqoise, deze kleur is al een aantal jaren steeds meer op de voorgrond. Hij accentueert ook goed je bruine tint, maar is iets minder opvallend dan de oranje kleur. Voor als je het of safe wilt spelen!

We zien ook bikini’s en badpakken met lange mouwen. Ik vind dit super stoer staan, alleen kun je dan niet zo bruin worden. Ik vind deze stijl wel super vet!

Net zoals vorig jaar zien we weer de gewaagde diepe V-hals.

Ook zie je veel mesh, dit ziet er super sportief uit en geeft een leuke twist aan je bikini / badpak. Een echte yay!

Wat is jullie favoriet? Of welke trend vinden jullie en echte no-go?

Liefs, Jonne

Geef een reactie

