Make-up stash 2016

Ik vind het leuk om jullie een beter beeld van mij te geven en omdat ik zo veel van make-up hou leek het mij leuk om mijn dagelijkse make-up routine te laten zien. Ik hou er heel erg van om te experimenteren met felle kleuren maar voor het dagelijkse leven vind ik het mooier om natuurlijk de deur uit te gaan. Vandaag dus een kijkje in mijn make-up stash!
Omdat ik wil dat mijn make-up  de hele dag blijft zitten gebruik ik deze primer van Catrice. Ik vind hem heel fijn want hij geeft ook een matterend effect!

Dan gebruik ik mijn foundation voor onder mijn ogen en voor mijn onzuiverheden. Ik gebruik eigenlijk geen concealer, puur omdat het ooit op is gegaan en ik het nu vergeet te kopen. Ik ben echt de witste persoon op aarde en had altijd te donkere foundation maar deze van Catrice is echt perfect voor mij, het is de meest lichtste kleur.

Hierna doe ik altijd mijn bronzer. Ik heb de donkerste kleur gekocht omdat ik die andere zo oranje vond, maar deze is ook erg oranje, daarom gebruik ik maar een klein beetje. Wel heeft deze bronzer erg veel pigment wat wel fijn is. Ik zoek nog altijd naar de perfecte bruine bronzer. Dus als je nog iets weet, let me know!

Daarna poeder ik mijn gezicht af om alles nog matter en egaler te maken. Ik doe dit na mijn bronzer omdat ik soms een beetje te enthousiast ben en dan kan het poeder dat fixeren.

Daarna doe ik mijn highlighter op. Ik hou zo veel van highlighter en ik vind deze ook echt prachtig. Hij geeft veel pigment af en geeft een mooie glow aan mijn huid!

Hierna doe ik mijn wenkbrauwen. Hiervoor gebruik ik bij mijn aanzet een wenkbrauwpotlood van Hema. Daarna omlijn en vul ik lichtjes mijn wenkbrauwen in met een wenkbrauwset van Catrice. Om te zorgen dat m’n wenkbrauwen de hele dag goed blijven zitten gebruik ik wenkbrauwgel van Hema!

Ik breng nog een dun lijntje eyeliner aan op mijn ooglid.

Ten slot breng ik nog mascara aan van Catrice en W7! Qua mascara ben ik nooit zo kieskeurig. Ik pak vaak de eerste en de beste die ik zie, wel kijk ik altijd of ik het borsteltje fijn vind.

Liefs Jonne

2 gedachten over “Make-up stash 2016

Geef een reactie

