Een weekje met Jonne – even bijkletsen

Hey!

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, sorry daarvoor!  Ik heb het op dit moment best druk en vond ook dat het wel weer eens tijd werd voor “Een weekje met Jonne” want dat is ook al weer zo lang geleden en ik wil jullie natuurlijk wel op de hoogte houden van wat er allemaal in mijn leven gebeurd!

Helaas moet ik  nu weer naar school, maar in de voorjaarsvakantie ben ik een weekje wezen snowboarden in Winterberg! Ik deed het nu voor het tweede jaar en vond het echt tof. Vorig jaar ging het nog super slecht, daardoor had ik ook lage verwachtingen voor dit jaar, maar dat viel uiteindelijk erg mee. Er was wel een mindere dag want het had regende die dag en nacht en dat was niet zo fijn op de piste. Voor de rest heb ik echt top dagen gehad. Toen ik daar was kwam ik erachter dat mijn Duits super slecht was, het kon net zo goed chinees zijn. Twee jaar geleden heb ik op school Duits laten vallen, maar ik dacht dat het nog wel in mijn hoofd zat, mooi niet dus.


De toetsweek komt er ook al weer bijna aan. Het stresslevel is hoog nu. Ik sta er nu echt super voor op school, maar die toetsweken zijn altijd spannend. Ik heb wel al een planning gemaakt, maar die moet ik nu ook nog uitvoeren, dat wordt nog een dingetje.

Ik ben trouwens ook zo blij dat het weer lente begint te worden! ( Sorry deze post is niet echt op een onderwerp gericht, haha. Merk je ook weer hoe chaotisch ik ben ) Het zonnetje begint soms echt lekker door te komen en ik verlang naar de zomer. Ik heb nog niet echt plannen voor de zomer, behalve dat ik met een aantal vriendinnen naar Terschelling ga, waar ik trouwens super veel zin in heb! Voetbaltraining is nu ook veel minder erg, doordat het steeds minder koud wordt. Eigenlijk is de competitie al weer begonnen maar we hebben te weinig spelers dus de wedstrijden worden hem nog niet.. Super jammer!

Ook zitten wij thuis midden in een verhuizing vandaar dat mijn blogpost de komende tijd wat korter zullen zijn.. Sorry daarvoor! Ik probeer elke week op woensdag te uploaden maar door de toetsweek en verhuizing kan dat soms donderdag worden aankomende dagen! Als jullie trouwens nog grote of kleine ideeën hebben voor een blogpost, laat het dan vooral weten! Dat vind ik juist super leuk!😊

Zo.. dat was hem dan, de misschien wat mindere leuke en chaotische post. Ik zal voor woensdag een wat interessanter artikel voor jullie klaar hebben staan!

 Ik ga weer verder met leren, wat gaan jullie nog doen vandaag?

Geef een reactie

