Mode trends lente 2016

Ik heb steeds meer zin in de lente en zomer. Nu vind ik het nog super koud buiten maar dit gaat binnenkort gelukkig weer veranderen. De lente komt eraan! Ik heb voor vandaag een paar trends op een rijtje gezet die veel terug gaan komen deze lente! Ik heb de laatste paar weken veel gespeurd op het internet en in de tijdschriften. Ik word wel blij van deze trends en ik hoop jullie ook!

Deze lente is er heel erg veel geel te zien! Een gewaagde kleur, maar daarom ook juist leuk! Als je dit toch een beetje te heftig vindt kun je het natuurlijk ook soepel aan je outfit toevoegen door een ketting bijvoorbeeld!

 

@ciaraferragni & @grasiemercedes
 
In de lente zie je ook veel vintage t-shirts. Ik vind deze trend persoonlijk super leuk!

 

@weworethat & @grasiemercedes
 
De printjes zijn ook weer helemaal in!

 

@reneesturme & @grasiemercedes
 
In de lente begint het al wat warmer te worden en zet je je laarsjes vaak weer terug in de kast. De sandalen komen er weer aan!  Deze lente met heel veel touwtjes en strikjes!

 

bron is onbekend
 
We hadden het net nog over de felle kleur geel, maar de pastelkleuren komen ook weer helemaal terug! Voor als je het op safe wilt houden!

 

@annanooshin & @reneesturme
 
Aankomend seizoen mag ook iedereen zien van welk merk jij je kleren of accessoires hebt! De logo’s zijn terug!

 

bron is onbekend
 
In de winter zagen we al veel pailletten.  Deze trend zet zich in de lente gewoon voort! Super leuk om daarmee een extra touch aan je outfit te geven!

 

onbekend & H&M
 
Ook zie je aankomende lente veel blousjes! De meeste blousjes van deze zijn wijd!

 

H&M & @annarike
 
Qua t-shirts komt de off-shoulder top weer terug! Ook zijn de T-shirts met een cut-out bij de schouder nog niet weg te denken!

@comegetfashion & onbekend

Heb ik een trend gemist die jij super tof vindt of heb je nog een idee waarover ik mijn volgende artikel kan schrijven? Laat het weten in de reacties!

 

Liefs,

Jonne

Een gedachte over “Mode trends lente 2016

Geef een reactie

