This or that tag? – Beauty editie!

Ik vond dat het weer eens tijd was voor een tag! Ik heb een beetje op internet gespeurd en ik zag dat NikkieTutorials (mijn favoriete vrouw in make-up land) een paar jaar geleden een This or That tag had gedaan. Sommige zullen dit wel kennen, maar deze heeft een beauty twist!  Het houd in dat je 2 dingen voorgeschoteld krijgt, en jij moet kiezen wat je leuker vindt. Toen ik een jaar of 10 was deed ik dit bij alles. Wat als m’n ds en mijn mp3 in de fik gingen, welke zou ik redden als ik er 1 kon redden, haha 😂. Zo zit de tag niet in elkaar maar het gaat erom dat je kiest wat je het leukste vindt. Ik heb wel een paar vragen weggelaten die ik niet leuk vond!

→ Makeup 💄
Blush of Bronzer – Bronzer! Ik gebruik bijna dagelijks bronzer en vind dat veel mooier dan blush, bij mij dan. Ik heb al best volle wangen en vind het dan niet mooi om dat te accentueren.

Lipgloss of Lipstick – Lipstick! Ik vind lipgloss niet mooi omdat het zo plakt en ik hou veel meer van matte lippen!

Eyeliner of Mascara – Mascara, ik vind het vaak wel mooi om een look af te maken met eyeliner, maar zonder mascara vind ik het echt niet mooi.

Foundation of Concealer – Concealer! Ik kan prima de deur uit zonder foundation, maar als ik geen concealer op heb zie ik er uit als een zombie.😂

Natuurlijke of Kleurrijke Oogschaduw – Natuurlijke! Kleurrijke oogschaduw vind ik heel vet, maar als ik moet kiezen wil ik graag toch een wat natuurlijkere look.

Samengeperste oogschaduw of losse oogschaduw – Samengeperste, om losse oogschaduw mooi aan te brengen moet ik toch wat beter zijn in make-up, haha. Ik vind losse oogschaduw altijd zo rommelig staan.

Kwasten of Sponsjes – Kwasten! Ik gebruik eigenlijk alleen maar kwasten, dus ik heb geen idee hoe fijn sponsjes werken.

→ Nagels 💅

O.P.I of China Glaze – O.P.I. gebruik eigenlijk alleen maar O.P.I en ik vind dit merk heel fijn!

Lang of kort – Niet te lang en niet te kort! Haha lekker duidelijk. Ik vind het niet mooi als de nagels helemaal zijn afgeknipt maar ook niet als ze super lang zijn.

Nail-art of geen nail-art – Geen nail-art. Ik vind het wel mooi als er een kleine versiering op de nagels zit als dat er strak en professioneel uit ziet. Bij mij vind ik het mooiste om gewoon 1 egale kleur op mijn nagels te hebben!

→ Lichaam

Bodylotion of Body Butter – Bodylotion! Met body butter heb ik vaak het gevoel dat mijn huid te plakkerig wordt!

LUSH or Other Bath Company – LUSH! Ik heb nog nooit producten van Other Bath Company gebruikt.

→ Fashion 👗

Jeans of joggingbroeken – Jeans! Hoe lekker joggingbroeken ook zitten, pak ik op een luie zondag toch vaak een normale broek uit de kast!

Lange mouw of korte mouw – Korte mouw! Ik draag graag kleding met laagjes en dan vind ik korte mouw wel fijner.

Jurkjes of rokken – Jurkjes, ik vind rokjes nooit zo mooi staan bij mij.

Slippers of Sandalen – Sandalen. In de zomer vind ik mooie sandaaltjes veel netter en mooier staan dan slippers. Dat staat zo lomp bij mij.

Sjaals of hoeden – Sjaals! Een oversized sjaal vind ik mooier dan een hoed. Plus dat een oversized sjaal veel comfortabeler is.

Ketting of Armband – Armbandjes! Ik vind simpele armbandjes fijner zitten dan een ketting en ik vind het ook veel mooier staan.

Hakken of platte schoenen – Platte schoenen! Ik kan echt slecht op hakken lopen.

→ Haar 💇

Krullen of steil – Steil. Ik heb nu kort haar en als ik dan krullen in doe lijkt mij haar alleen maar korter,vreselijk!

Knot of paardenstaart – Zoals ik al zei is mijn haar heel kort, en een knot ziet er nu echt niet meer mooi uit. Een mini paardenstaartje voor mij dus.

Haarspray of gel – Haarspray. Met gel ziet mijn haar er al snel vet uit.

Lang of kort – Ik vind een haarlengte bij mij mooi als het net over de schouder is. Ik denk dus dat dit er tussenin is!

Licht of donker? Licht! Met donker haar vind ik dat ik er boos uit zie en heb ik een scherp gezicht, dit is niet mooi.

Omhoog of naar beneden – Ik draag mijn haar nu naar beneden, doordat mijn haar heel kort is kan het niet in een hoge staart bijvoorbeeld. Toen ik lang haar had had ik mijn haar vaak omhoog!

→ Random 💁

Regen of zon – Zon natuurlijk!

Zomer of winter – Zomer! Ik ben echt een koukleum en vind de zomer dus heerlijk!

Herfst of winter – Herfst! Ik vind de herfst best gezellig. Ik moet meteen denken aan lekker op de bank voor de kachel met warme chocolademelk, heerlijk.

Chocolade of Vanille – Chocolade, verder geen commentaar. 😂🍫

Instagram

Facebook

Originele tag: http://www.nikkietutorials.com/site/2013/04/the-this-or-that-beauty-edition-tag/

Geef een reactie

