Review: Nepwimpers Max&More Action

Voor de feestdagen vond ik het leuk om lekker uit te pakken. Toen ik in de Action was kwam ik nepwimpers tegen voor 89 cent en voor dat geld kon ik ze niet laten liggen. In het pakketje zaten 3 paar nepwimpers, waarvan 2 paar super nep en overdreven waren. Eentje zag ik wel zitten en besloot ik te gaan testen.

DSC00236

Als eerste begon ik de wimpers bij te knippen, dit deed ik omdat het heel onnatuurlijk is als je bij de binnenkant van je oog even lange wimpers hebt als bij de buitenkant. Dit knippen deed ik op gevoel en ik keek steeds in de spiegel of het genoeg was.DSC00280

Dit is mijn oog zonder mascara en / of nepwimpers.DSC00244

Dit was het resultaat na het opplakken van de wimpers. De lijm was heel goed en het bleef de hele dag zitten. Ik had nog nooit nepwimpers op gehad en het voelde in het begin een beetje raar maar dat wende al heel snel. Zoals je op de foto ook kunt zien is het niet prachtig erop gelijmd, ik had het nog nooit gedaan en moest het dus nog een beetje uitvogelen. Wel is het handig om een pincet te gebruiken om de wimper precies op de juiste plek te zetten. Ik heb nog een heel klein beetje mascara toegevoegd om het een nog mooier effect te geven. De wimpers zitten stevig vast maar als je naar bed gaat kun je ze er gemakkelijk af trekken. Ik vond het er ook wel natuurlijk uit zien en omdat het ook zo goedkoop is ga ik het zeker vaker kopen!DSC00247

Een gedachte over “Review: Nepwimpers Max&More Action

Geef een reactie

