Feest / kerst jurkjes inspiratie

Weet je net zoals ik nooit wat je aan moet? Binnenkort staat kerst weer om de hoek en daarvoor heb ik een paar jurkjes uitgezocht waar je inspiratie uit kunt halen!

 

Jurkje Loavies, €49,95
 
Dit eerste jurkje is van Loavies! Het is een prachtig kerst jurkje, vooral door de pailleten, dit is helemaal hip en de kleur draagt ook niet iedereen! De kleur is wel mooi kerstig rood. Ik vind dit jurkje echt prachtig

 

Jurkje Loavies, €34,95

Dit jurkje is eigenlijk een basic zwart jurkje. Het past bij iedereen. Toch is hij wat anders dan normaal door de gouden details op de mouwen en bij de hals. Dit jurkje doet me een beetje denken aan de H&M x Balmain collectie. Heel erg mooi voor als je niet te veel wilt opvallen maar toch niet een saai zwart jurkje wilt!

 

Jurkje H&M, €39,99
 Dit mooie jurkje van H&M is ook perfect voor de feestdagen! Het eerste wat op valt is de prachtige open rug, wat je steeds vaker ziet. Ook vind ik het mooi dat het jurkje lange mouwen heeft. De kleur vind ik ook erg mooi en lekker opvallend!
Welke is jouw favoriet?

Liefs Jonne   

Een gedachte over “Feest / kerst jurkjes inspiratie

Geef een reactie

