Ik heb een beugel & Sinterklaas in het land? – Een weekje met Jonne

Hoi allemaaaal!

Maandag was het zo ver, ik kreeg voor de tweede keer een blokjesbeugel. Het was niet perse nodig, maar ik vond mijn tanden niet zo mooi staan en dan kan ik het nog beter doen als ik jong ben dan over 20 jaar dacht ik zo. Nadat mijn beugel er in zat dacht ik al meteen “oh god wat heb ik gedaan”. Ik leef nu dus de hele week op vla en andere zachte dingen omdat kauwen veel pijn doet, maar hey, alles voor het goede doel. Dinsdag was ik een lekker dagje vrij van school, wel moest ik werken. Woensdag, donderdag en vrijdag naar school geweest en vrijdagmiddag-en avond gewerkt. Zaterdag ging mijn voetbalwedstrijd niet door en ben ik naar de Sinterklaasintocht geweest, gelukkig zijn onze zwarte pieten nog zwart. Hoe zit dat bij jullie? En wat vinden jullie van de zwarte pieten discussie? En als we toch bezig zijn, hebben jullie ook een beugel gehad?

Liefs, Jonne (:

2 gedachten over “Ik heb een beugel & Sinterklaas in het land? – Een weekje met Jonne

  1. Ik heb zelf óók voor een tweede keer een blokjesbeugel gehad… Ik was dus bij de tandarts samen met mijn ouders en zusje en mijn zusje wilde zo graag een blokjesbeugel. (Ik had dus al ongeveer een jaar geen blokjesbeugel meer.) De tandarts zei tegen mij: “Moet hij dan ook geen blokjesbeugel dan?” Dus jaaa… (Gelukkig kregen we het geld terug van de verzekering! 😀 Dat kwam doordat we onlangs van verzekering waren geswitcht!) En heb ik dus voor de tweede keer óók een blokjesbeugel. Ik kon me nog goed herinneren dat ik die ‘lijm’ echt heel heel heel vies vond. En het smaakte nog steeds hetzelfde.

    En over de zwarte pieten discussie: Het is en blijft een NEDERLANDSE traditie! Niks aan veranderen! Ben zelf zwarte piet geweest en ik vind het superleuk! De rol als zwarte piet spelen vind ik echt leuk!

    Nick van Scherrenburg

    Like

Geef een reactie

