Nagellak favorites

De laatste tijd draag ik steeds meer nagellak en daarom leek het mij wel leuk om een paar van mijn favorieten te delen!

Top coat Matt – Hema. Nummer 20

Deze Hema nagellak vind ik super mooi omdat het echt alles mat maakt. Je brengt het aan als een top coat en als het opdroogt word je nagellak super mat!

A list – Essie

Deze nagellak heb ik al suuuuper lang. En is denk ik echt mijn favoriet. Ik heb hem een keer gekregen voor mijn verjaardag en hij is super. Sowieso vind ik dat iedereen een rode nagellak moet hebben en deze van Essie is ook nog eens van super goede kwaliteit.

57 Karl Says Irès Chic – Catrice

Deze kleur is echt perfect roze / nude. Hij brengt super fijn aan. Het kwastje vind ik vooral fijn.

Fancy Yellow – Hema. Nummer 701

De laatste tijd vind ik geel echt een leuke vrolijke kleur. Nu zou ik deze nagellak niet meer zo snel dragen omdat ik heb toch wat meer zomers vind, maar hij is wel super mooi. Wel moet je een aantal laagjes aanbrengen voordat hij goed dekt.

Start to finish. – OPI

Deze nagellak had ik gekregen bij het NSMBLFSTVL. Hij zat in mijn goodiebag. Het is een topcoat, basecoat en strengthener. OPI is sowieso al een top merk en het is gewoon een top product!

Visions of love – OPI

Deze nagellak van OPI vind ik perfect voor de winter, omdat het een donker rode / bruine kleur is. Ik heb hem nu bijna elke dag op nu het zo koud is buiten!

Geef een reactie

