Om er nog maar iets positiefs van te maken.

  

  

  

Mijn favoriete seizoen is de zomer, maar gisteren is de herfst alweer begonnen. Het wordt al super snel donker s’avonds en is zit ook al in m’n truien weggekropen op de bank netflix te kijken. Ik vind de kou, regen en de wind zo stom en ik wil 10 keer liever de zomer terug, maaaar de herfst kan ook super mooi zijn en om dat er even in te houden en niet te denken aan de stomme dingen heb ik een aantal knusse herfstige foto’s  opgezocht.

Ik heb zo veel zin in warme chocolademelk en truien en lekker bankhangen. Met een chille afspeellijst op spotify aan. Moeten we wel even vergeten dat er nog steeds gewoon school is en werk en sport en dat je nog steeds gewoon naar buiten moet in het vieze weer. Maar herfst klinkt wel gezellig, laten we het positief houden.

Een gedachte over “Om er nog maar iets positiefs van te maken.

Geef een reactie

