Kapperavonturen

Zaterdag ben ik naar de kapper geweest want dat was ook echt wel weer nodig. Het leek me super leuk om een lange bob te laten knippen (lob) en dat is het ook ongeveer geworden. Ik vind het sowieso al leuk om naar de kapper te gaan, vooral dat ze je haar gaan wassen en dat je haar dan super lekker ruikt haha. Ik had eigenlijk eerst het idee om mijn haar te laten kleuren omdat je nog rood ziet van 2 jaar geleden toen ik mijn haar rood had geverfd, en dat vind ik niet zo mooi. Uiteindelijk heb ik het niet laten kleuren omdat ik dan toch weer uitgroei kreeg en ik dat ook niet mooi vind. Ik wist wel zeker dat er super veel af moest want het was echt super dood.

Before. ( Ja ik weet het, het was echt kapot. )
Before. ( Ja ik weet het, het was echt kapot. )
IMG_5261
Before
After. (:
After. (:

Ik ben super blij met deze lengte en zou ook echt niet willen dat het korter was dus dit is perfect. Ik heb ook vet veel meisjes op internet gezien met een lob dus daaruit had ik het een beetje gehaald. Ik kan nog steeds veel met m’n haar alleen moet ik even kijken wat ik het fijnst en het leukst vind en ideeën zijn altijd welkom! (:

Ik heb me laten knippen bij Vive La Fête door Wouter. Het was de eerste keer dat ik me door hem heb laten knippen maar ik ben er super blij mee.

Mijn haar nu als ik het stijl maak.
Mijn haar nu als ik het stijl maak.

Liefs,

Jonne

Geef een reactie

