Even bijkletsen

Zo hey, sorry dat het een tijdje heeft geduurd maar ik ben terug 😊! Hoe leuk ik bloggen wel niet vind leek het wel alsof ik er steeds geen tijd voor had, en dat nog wel terwijl ik vakantie heb. Er kwamen de hele tijd dingen tussen, maar ik zal beloven om meer artikelen te plaatsen!

Toen we op vakantie gingen waren we een weekje in België, helaas was het weer super stom en regende het vaak en daarom zijn we ook een paar dagen eerder naar huis gegaan. We hebben wel een paar echt leuke dingen gedaan. Zoals het Glazen Huis bezoeken ( dat is een super tof museum ), rommelmarktjes bezocht en we hebben wat gewinkeld. Op de camping stond een super gave oude bus uit Londen.

M’n nieuwe tas met de oude bus

Ik denk trouwens echt dat ik aan geheugenverlies lijd, want ik moet tussen m’n foto’s op m’n telefoon kijken om weer op te halen wat ik allemaal deze vakantie heb gedaan.

Dit was een kunstwerk in het Glazen Huis.

Ik heb een nieuw bed gekregen en heb toen ook m”n kamer veranderd waar ik super blij mee ben want nu lijkt alles veel lichter en groter en daar word ik blij van hahah.


Verder heb ik besloten dat ik later een bootje wil. Als het vet lekker weer is, is het zo super chill om te varen, maar dat komt ooit nog wel hahah.


Nu ik een baantje heb, ben ik begonnen met sparen voor een camera. Ik ben bezig met het sparen van oude camera’s, waar nog fotocasettes in moeten en foto rolletjes. Ik heb er nu 4 😊. Ik wil graag ook een echte spiegelreflexcamera. Ik weet alleen nog niet precies welke ik ga kopen, dus als iemand nog tips heeft zijn die altijd welkom (:


Nu ik een tijdje ervaring heb met bloggen vind ik het super vet en hoop ik dit nog heel lang te doen! Het moeilijke vind ik het inplannen, vooral omdat t nu vakantie is heb ik veel tijd dat ik blog, maar ook veel dat ik werk en dus geen tijd heb om te bloggen, maar volgende week begint school weer en dan is er weer regelmaat hahah.

Lieeeefs!

Geef een reactie

