Tips om je smartphone overzichterlijker te maken.

Mijn telefoon was een tijdje geleden echt een zooitje. Alle apps stonden door elkaar en het was totaal niet overzichtelijk. Nu vind ik het er goed uitzien en je kunt makkelijker je apps vinden. Ik heb hierbij een paar trucjes toegepast die voor mij hebben geholpen!

Als eerste laat ik zien hoe mijn telefoon er in het begin uit zag:

Stap 1 : De apps die je het allermeest gebruikt bovenaan zetten. Ook vind ik het fijn om mapjes en losse apps allebei op andere pagina’s te zetten.


Stap 2: Zet apps die op elkaar lijken in mapjes. Als je dat gedaan hebt, zet je de mapjes op volgorde en je let daarbij op welke apps je het meest gebruikt. Vergeet niet de apps beneden op het balkje!

Stap 3: Je achtergrond, je denkt dat dat misschien niet zo belangrijk is maar een lichte en rustige achtergrond kan echt veel verschil maken. Voor dit artikel gebruikte ik expres een donkere achtergrond om het verschil te laten zien aan het einde. Ik kon helaas geen donkere en drukke achtergrond vinden maar ik hoop dat je zo ook een beetje het verschil ziet.

Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben gehad!

Lieeeefs,

Geef een reactie

