Wat vind jij daar nou van? The body shop, body butter beurre corporel strawberry

“Wat vind jij daar nou van?” is een rubriek op mijn blog waar ik eigenlijk gewoon dingen ga revieuwen alleen deze naam vind ik leuker.

Laatst was ik al mijn huidverzorging producten aan het uitzoeken. Ik heb best veel body butters en andere crèmes voor mijn huid dus het werd tijd om die allemaal te sorteren.
Tussen al mijn spulletjes zag ik ook een body butter van de body shop die al best wel oud was. Mijn moeder had hem mee genomen uit Londen een jaar geleden.

Mijn benen waren vannochtend super droog dus ik pakte die body butter erbij en ik smeerde het er op, niet eens zo veel, maar mijn huid was ineens niet meer droog. Echt, dit product werkt zo goed! Je huid wordt er ook totaal niet plakkerig van! Het ziet er roze / wit uit en het ruikt naar Aardbeien. De geur is daarom wel lekker maar niet super want het ruikt ook een beetje chemisch.

Zo ziet het er uit op mijn huid.

Ik weet niet of ze dit product verkopen in winkels in Nederland, ook omdat hij best lang geleden gemaakt is. Ik hoop wel echt dat ik hem nog kan kopen want deze is nog maar 8 maanden houdbaar.

Kortom is dit een nieuwe ontdekking van mij en ben ik er oprecht enthousiast over!

Geef een reactie

