The three things tag

Deze tag zie ik steeds vaker voorbij komen en ik vind het een leuke tag dus vandaag beantwoord ik deze vragen voor jullie!


Drie dingen in mijn tas

  • Portemonnee, ik heb altijd mijn portemonnee in mijn tas zitten!
  • Paracetamol, ik heb het niet vaak nodig maar meestal als ik het nodig heb, heb ik het niet mee vandaar dat ik het nu standdaard in mijn tas heb zitten!
  • Oortjes, ik kan echt niet zonder muziek en als ik een lange afstand moet fietsen of me gewoon verveel doe ik altijd mijn oortjes in en heb ze daarom ook altijd mee want ze komen altijd wel van pas.

 

Drie dingen op mijn bureau

  • De Glamour, ik vind de Glamour echt een leuk tijdschrift en als ik een nieuwe binnen krijg leg ik hem op m’n bureau en kan ik hem elk moment lezen.
  • Mijn bonsai boom, ik ben verliefd op mijn bonsai boom en hij staat op mijn bureau voor de sier, ik heb nog wel meer plantjes op mijn bureau maar mijn boom is mijn favoriet.
  • Water, anders drink ik niet genoeg haha.

 

Drie favoriete fruitsoorten

  • Aardbeien zijn altijd goed! Hier kun je mij s’nachts echt voor wakker maken!
  • Meloen, ik vind meloen zo lekker! De lekkerste vind ik galia meloen.
  • Druiven zijn ook echt goddelijk!

Drie blogs die ik dagelijks bezoek.

  • Lifesplash.nl bezoek ik dagelijks omdat ik vind dat Jiami een super leuk persoon is en ze is net zo oud als mij en heeft al zo veel bereikt en dat vind ik super knap!
  • Veracamilla.nl bezoek ik als ik beauty revieuws wil zien of gewoon leuke kletsartikelen!
  • Teskuh.nl bezoek ik omdat ik vind dat Teske echt een super toffe persoonlijkheid heeft en ze niet zo is als de anderen.

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

  • Diggin’ – Kovacs, dit liedje hoorde ik bij een reclame op tv en sindsdien krijg in hem niet meer uit mijn hoofd.
  • This could be us – Rae Sremmurd, zo leuk vind ik dit liedje niet eens maar hij blijft maar in mijn hoofd zitten.
  • Headlights – Robin Schulz, dit liedje ontdekte ik een paar dagen geleden en ik vind hem super leuk!

 

Drie favoriete sporten 

  • Voetbal, ik vind voetbal echt super leuk!
  • Yoga, yoga vind ik fijn, maar alleen als ik het druk heb ik mijn hoofd of als ik er echt zin in heb. Voor elke week vind ik het niet meer leuk.
  • Softbal, op school softballen wij veel en dat vind ik echt een leuke sport om te doen.


Drie favoriete quotes ( op dit moment )

  • The mind is everything, what you think you become. – Buddha
  • Do one thing every day that makes you happy.
  • If you change nothing, nothing will change.

 

Drie vakantiebestemmingen

  • Frankrijk, ik ben al een aantal keren naar Frankrijk geweest en ik vind het zo’n mooi land!
  • Amerika, ik wil ooit nog eens naar Amerika, het liefst naar LA of New York.
  • Japan, want zeg nou zelf Japan is super vet.

Iedereen die deze tag over wil nemen mag dat natuurlijk doen! Een paar vragen heb ik weggelaten want die vond ik niet zo leuk. Voor de volledige tag kun je naar Vera’s blog gaan.

Geef een reactie

