Een weekje met Jonne

Hey allemaal!

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik de reacties van jullie super tof vind! Ik vond het best eng om iets op Instagram te plaatsen zovan HEY IK HEB EEN BLOG! Maar ben nu wel blij dat ik t heb gedaan want het geeft ook veel motivatie!

In “een weekje met Jonne” vertel ik wat ik afgelopen week heb gedaan, dus bij deze.

Maandag had ik nog toetsweek. Ik had die dag geschiedenis en dat ging super slecht.. Dus dat was even balen. Toen ik thuis kwam ging ik leren voor de toetsen van dinsdag en ging ik mijn laptop leeghalen want die moest ik de volgende dag weer inleveren op school.

Dinsdag ging ik naar school om mijn laatste toetsen te maken en daarna had ik vakantieee! Voordat ik vakantie had moest ik mijn laptop inleveren. Toen pas besefte ik hoe verslaafd ik aan m’n laptop was aangezien ik hem echt niet wou inleveren, maar uiteindelijk heb ik dat toch met pijn in m’n hart gedaan. Als je nou denkt huh laptop inleveren? Hoezo? Nou van school lenen we een laptop aangezien we laptoponderwijs hebben. Alleen in 4 en 5 HAVO hebben we weer boeken en hebben we onze laptop niet meer nodig. In de middag ging ik met 2 vriendinnetjes van mij naar huis en hebben we een cake gebakken. In de avond gingen we met de klas naar een restaurant ‘Da Enzo’ en hebben we echt een super leuke avond gehad.

Op woensdag ging ik naar een vriendinnetje van mij. Voor de rest heb ik eigenlijk niks gedaan haha.

Donderdag ging ik met Willemijn, een vriendinnetje van mij die je misschien wel kent uit een eerdere post, naar Zwolle. Ik heb super veel gekocht en het was super mooi weer. Echt een perfect begin van de vakantie. (Btw de hazelnootbrownie’s van de La Place zijn goddelijk!)

Vrijdag ging ik mijn toetsen inkijken en wist ik ook dat ik over was naar 4 HAVO! Nadat ik even naar school was geweest hebben mijn vriendje en ik gegeten bij de Bakker Bart. In de middag kwam een vriend van ons en in de avond hebben we gegeten bij de snackbar. Altijd goed dus hahah.

Op zaterdag ben ik naar de stad geweest waar ik de nieuwe NSMBL agenda heb gekocht waar ik trouwens super enthousiast over ben! Voor de rest beetje gelegen in de tuin en van de vakantie genieten.

Zondag heb ik mijn kamer opgeruimd, daarna een sollicitatiebrief gemaakt. Ben naar m’n vriendje geweest omdat hij nog een paar dingen bij mij had laten liggen. Wel helemaal doorweekt want het weer was zo slecht. Maarja ze zeggen dat het beter word dus dat geloven we dan maar!

Lieeeefsss!

Geef een reactie

