The Instagram Tag

Schermafbeelding 2015-05-27 om 20.01.45 Ik ben echt verslaafd aan Instagram. Ik zag deze tag een tijdje geleden op Lifesplash en het leek me wel tof om hem ook te doen. Dus bij deze (:

Schermafbeelding 2015-06-14 om 17.19.01

Wat is je allerlaatste geplaatste foto op Instagram?

Deze foto heb ik gemaakt voor een school project. Je moest een jaar lang werken aan een project en je kon verschillende onderwerpen kiezen. Ik heb fotografie gekozen omdat ik dat super leuk vind! Ik heb me het hele jaar bezig gehouden met boarders. Dit is een foto van het skateboard van mijn vriendje en vond t wel een toffe foto door die kleuren, en ik vond ‘m passen bij m’n andere foto’s op mijn Instagram.

Schermafbeelding 2015-06-14 om 17.24.04

Wat is de allereerste foto die je postte op Instagram? #tbt

Dit is een foto die ik heb gemaakt op Ameland. We zaten daar een weekendje in een hotel met vrienden en familie. Echt leuk om deze foto weer eens te zien.

Schermafbeelding 2015-06-14 om 17.32.05

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?

Dit is een foto met een van m’n beste vriendinnetjes Willemijn. We waren op een klassenreünie van onze eerste klas. In de eerste klas moesten Willemijn en ik boodschappen doen voor een klassenontbijt, bij mij kon niemand achterop dus we vroegen de fiets van Marc, een jongen uit mn klas, Het duurde wel een half uur totdat we thuis waren terwijl het normaal 10 minuutjes fietsen is en we hebben zo veel gelachen. Op de klassenreünie zagen we Marc z’n fiets en gingen we er op fietsen en weer lachen we dubbel van t lachen. Aan deze foto heb ik dus echt goede herinneringen haha (:

Schermafbeelding 2015-06-14 om 17.37.26

Van welke Instagramfoto krijg je ter plekke heimwee? 

Ongeveer 2 maanden geleden gingen we met alle franse klassen van 3HAVO naar Brussel. Het was zo’n ontzettend leuke dag. Echt jammer dat we er maar een dag waren want ik vind het een geweldige stad. De mensen die mee waren maakten het ook super leuk. En de type mensen daar zijn ook zo leuk. Nu ik dit weer allemaal voor me haal word ik weer helemaal blij en heb ik zo veel zin om terug te gaan.

Schermafbeelding 2015-06-14 om 17.41.43

Wat is het allerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?

Ik heb geen 1 foto van eten in 2014 op Instagram gezet, maar wel een van 2015. Dit was mijn taart voor mijn 15e verjaardag. Hemels, chocolade en aardbeien.

Schermafbeelding 2015-06-14 om 17.47.05

Welke foto kreeg de meeste likes?

Deze foto van de regionale schoolvoetbal finales in Hoogeveen kreeg de meeste likes. We werden eerste en mochten door naar de landelijke finales. Daar zijn wij 5e van Nederland geworden (:

Schermafbeelding 2015-06-14 om 17.51.44

Wat is de allerleukste foto die je maakte van een (huis)dier?

Deze foto is van mijn hondje Bowie. Ik vind deze foto op een of andere manier zooooo lief.

Welke fotobewerkingsapps gebruik je het meest?

Ik gebruik het meest VSCO cam. De filters die ik het meest gebruik zijn HB2, M5 en T1

Wat is jouw meest gebruikte hastag op Instagram.?

Vroeger gebruikte ik zooooo veel hastags. Nu eigenlijk nooit meer..

Wil je mij nou volgen op Instagram? Ik heet @jonnedeinum

Liefs Jonne

Geef een reactie

