Jonne gaat bloggen

Tegenwoordig is bloggen helemaal in. Zelf vind ik dat super leuk want ik kan mensen die ik persoonlijk niet ken toch leren kennen door middel van hun blog. Zelf ben ik al best lang actief op Tumblr. Ik heb 2 Tumblr blogs met al best veel volgers. Vandaag ga ik beginnen met mijn blog waar ik ook verhalen over mij op zet en voor de rest zie ik wel wat er nog meer van komt. Ik hoop dat het bloggen bij mij een beetje gaat lukken want ik ben echt een kluns. Dit verhaal heb ik net een uur geleden ook al getypt en ik dacht dat t toen al gepubliceerd was maar niet dus.. Ik moet dus nog even uitvogelen hoe alles werkt, maar ik denk dat het wel gaat lukken haha.

Liefs Jonne

Geef een reactie

